Aplicaciones
Soluciones
Casos
Tecnologías
Páginas
Noticias
Subsegments
Service agreements
DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.
The content of these service agreements may vary and can for instance include:
- Dedicated contact person and global availability
- Situation assessment reports
- Frequent health checks of the installed DEIF equipment
- Firmware updates and exchange of critical components
- Tailored staff training sessions
- Retrofitting offers
- Test partner for new and innovative solutions
Please contact us for pricing details.
Looking for something else?
Departamentos
- All
Formación
Información de contacto
Condiciones comerciales
Mercado
Horario de apertura
Servicio
Need help?
Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!
+45 9614 9600 |Autoayúdese
Nuestra gama completa de documentación técnica en profundidad está disponible gratuitamente para su descarga vía Internet. Compruébelo ahora mismo.
-
Product solution
Noticias
¿Está buscando software, documentación o libros blancos?
Como marca comercial única en su género de DEIF durante décadas, brindamos un acceso de cortesía sin restricciones a actualizaciones de software, documentación técnicamente detallada de productos además de libros blancos educativos e inspirativos sobre temas del mañana relevantes para el sector.